budak2 blurr yg comel...

Wednesday, April 27, 2016

i'm back

assalamualaikum n hye semua...

dah lama sangat2 aku tak jenguk blog ni.. sampai dah terlupa kewujudan blog ni.. life sekarang sangat2 sibuk..sibuk menguruskan anak dara kecik tu.. sejak2 dah masuk umur setahun ni, macam2 keletah dan perangai dia.. yang pasti dia tetap manja.. sekarang ni dia dah setahun 2 bulan.. dah berjalan, cakap banyak walaupun aku tak faham, dah boleh faham arahan, dah kenal sikit2 anggota badan dan yg paling best kuat merajuk...

aku pulak sekarang ni tengah tunggu kedatangan ahli baru..insyaallah bulan puasa tahun ni bertambah lagi seorang ahli dalam keluarga kecil kami.. kandungan aku pun dah masuk 33w sekarang ni.. kesian adik baby..dulu masa arissa aku rajin update setiap perkembangan dia kat dalam ni..tapi kali ni, ini 1st time aku update..maafkan mummy sayang.. mummy sibuk sangat2...

 walaupun mummy takda update dalam ni tapi mummy tetap sayang dan tak sabar nak tunggu awak lahir.. daddy dan kakak arissa pun sama..kakak arissa setiap hari mesti akan kiss perut mummy..awak mesti rasa kan sayang? awak mesti rasa kan tangan kecil kakak arissa usap2 perut mummy main2 dgn awak.. 

_________________________________________________________________________________

aritu masa 28w aku dah scan.. kali ni adik baby semangat pulak tunjuk jantina..tak malu2 macam kakanya dulu..sampai ke lahir taknak tunjuk.. so aku pun senang nak buat persiapan.. anak 1st ke anak 2nd ke, eksitednya tetap sama.. alhamdulillah kali ni sepanjang hamil aku dipermudahkan.. takde alahan, masih kuat, cergas macam biasa.. harapnya juga aku akan dipermudahkan masa bersalin nanti sama macam aku dipermudahkan masa bersalinkan arissa.. harapan aku satu je supaya en hubby dapat teman aku masa bersalin nanti..

ok la..gtg..boss dah panggil.. see u soon..bai..

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: