budak2 blurr yg comel...

Friday, February 11, 2011

award follower ke 200

assalamualaikum n hye semua....

entry kali ni khas untuk follower aku yang ke 200...

sapa la agak2nya follower yang bertuah tu kan??

nak tau?? meh tengok sini....
follower bertuah tu dalam bulatan.....gambar sapa tu?? bek ngaku cepat...

ok2...follower tu adalah cik eva lieyana...

so, disebabkan harini aku rasa sangat bosan sebab takda klas, jadi aku dengan rajinnya nak bagi award kat follower bertuah tu....

ni sebenarnya award 1st yg aku design..sori la aku tak kreatif sangat pun....apa2 pun, cik eva silakanlah amik yer award nih....di design khas untuk anda...hehehe...
thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

1 comment: