budak2 blurr yg comel...

Monday, February 21, 2011

naseb aku tak join venture sekali..lau tak...........

assalamualaikum n hye semua....
pe kabo?? harap2 sihat la semua yer...
harini mood aku tak bopa nak okeymokey sangat la..ni semua sebab tadak orang yang undi aku la nih...huaaaaaaaaa....sob3...sedihnya....okey ni tipu yer...

aku sebenarnya tengah demam nih...demam pilihanraya, demam assigmen, demam hati..ada jugak ker?? demam jiwa dan demam minda....

aku sebenarnya tengah malas nak mengupdate blog arini...tapi sebab aku kan penagih tegar, rasa tak keruan lak bila tak update..hohohoho....

see da topic?? hmm..tadi ada la sorang membe aku meset tanya sal assigmen..katanya membe dia gtau kata tadi masa kuliah lec gtau assigmen kena antar sebelum pagi esok...aik..bila masa lak lec tu gtau?? asanya aku tak dengar pun...

lam ati dok kata dah..sah budak ni kena kencing...tapi sebab mood aku tak bopa nak okey sangat kan, aku malas la nak join venture kenakan dia..masa tu dia dh glabah semacam dah..agak2 lau aku join venture sekali, lagi2 la dia gelabah kan?? maunya tak gelabah..dia tu ngah enak bersenang lenang kat kampung lagi..hampeh tol...

masa tu aku pun sibuk2 la tenteramkan dia...duk kejap pastu lak dia meset lagi..katanya membe dia saja ja kenakan dia..hahah..padan muka..naseb la..sapa suh ponteng klas lagi..kan dah tak tahu update terkini....

notablurr : moral of da stori, jangan selalu ponteng kelas..
notablurr2 ; aku tak ponteng lagi sem nih..oh yeah....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: