budak2 blurr yg comel...

Wednesday, March 16, 2011

takda tajuk

assalamualaikum n hye semua

just short entry ok....
sekarang nih mungkin aku akan jarang update blog nih ok..
sekarang sibuk sikit dengan blog MPP USM...
so, macam2 benda kena buat untuk blog tu...
tugas makin bertambah...
kerja pun makin banyak....
life makin sibuk...
tapi it's ok coz the experience are the most important...
jangan pelik kalau aku akan sentiasa on9 fesbuk dan update status2 baru sebab tugas aku bahagian publisiti..so, medium yang paling berkesan ofkos la fesbuk dan blog...
sori again kalau tak sempat nak balas jejak korang semua...ada masa aku buat okeh...bubbye....



notatakberkaitan : pening nak design header untuk blog MPP....




thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

1 comment:

♥nyeto89♥ said...

HEADER AKU MNA..KUANGKUANGKUANG ;P


FRESH ENTRY : YAYA DATING DENGAN SIAPA HARI NI?

KLIK SINI : YAYA ASAL MANA?