budak2 blurr yg comel...

Tuesday, March 15, 2011

dia mai dah...dia mai dah...

assalamualaikum n hye semua..

sebelum apa2 aku nak nyanyi sat...

"dia datang dengan lenggang lenggoknya
dia datang dengan senyum kambingnya"

ah...naseb la lagu sapa aku pejahanamkan....

arggghhh..benci betul la dengan sorang mamat senget nih..bila aku on9 ja dia mesti cibuk ja kacau aku...

bila dia kacau ja mesti aku tengah on9....grrr..sakit abis limpa + usus + urat kentut aku....

kengkawang aku suh block ja mamat tu...niat lam hati nih memang nak block ja...

tapi...ada something wrong somewhere pasai mamat tu yang buatkan hati aku dupdapdupdap..ceh..macam orang jatuh cinta lak jantung dupdapdupdap bagai...

sebenarnya mamat tu memang banyak timbulkan persoalan2 lam jantung aku nih...cara dan gaya dia macam seseorang...

aku kena siasat sapa mamat tu...no...aku tak boleh block dia lagi...aku kena siasat betul2....

kita tunggu dan lihat ja nanti betui tak apa yang jantung aku dok rasa selama nih...

ampa nak tau?? tungguuuuuuuuuuu...



thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

4 comments: