budak2 blurr yg comel...

Thursday, March 17, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

assalamualaikum n hye semua..
nampak tak gambar kat atas??? macam biasa la bila gambar tu muncul tentu2nya lah abg BEN kita nih buat segmen lagi kan....nak join klik ja kat mana2 nama abg BEn tu...

jom kita tengok apa soalan abg BEN kali nih...

  1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
    - ofkos la pernah. tapi dulu la..sekarang tak dah.. sebab sikap dan perangai dia bukan sebab fizikal dia..lau nak ikutkan fizikal dia takla menarik sangat. kurus je pun..opppsss...enchik ex-bf, jgn marah ok...

  2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
    - tak kisah sangat dengan fizikal tu. dulu saya fikir kalau pakwe yang hemsem mesti akan ramai orang suka. last2 kita gak makan hati..kalau dapat yang hensem tu kira bonus la...

  3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
    - entah la...kalau dengan ex-bf dulu saya suka bahagian hidung dia..sebab nampak macam comel ja hidung dia..rasa macam nak tarik2 pastu gigit2 ja..hahahha...

  4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
    -hmm..selalu gak guna ayat nih untuk membe2 yang dah kawen sebab kebanyakan membe2 yang dah kawen, lepas tu mesti badan makin2 berisi..

  5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
    -tak semua macam tu la..mungkin ada sesetengah lelaki kacak nih bangga dengan kekacakan mereka pastu konon2nya nak test market mereka la sebab tu asyik maen banyak2 perempuan. kalau perempuan cantik lak, tak semua perempuan cantik tu materialistik. ataupun mungkin jugak la perempuan2 cantik tu kena jadi materialistik sebab nak kekalkan kecantikan mereka. almaklumla, dah nama pun cantik, kena la jaga penampilan dan ofk0s la belanja banyak. so, kena jadi materialistik.

  6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..
    - kalau lelaki idaman saya suka dengan adam dalam cerita adamaya tu..lakonan sein..tak tau nak cakap napa tapi saya akan rasa sangat2 beruntung dan bahagia kalau dapat lelaki camtu..hahahah...

  7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
    - opppsss...soalan nih takda jawapan...(orang single nak jawab camna)

  8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
    - sedang berusaha menggemukkan badan. sangat2 hepi kalau ada orang cakap saya makin gemuk....ngeee...

  9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
    - tak perlu. kalau dia betul2 sayangkan kita, dia akan terima kita seadanya bukan suruh kita ubah itu, ubah ini. kalau dia asyik suruh kita ubah macam2 maknanya dia belum sedia terima kita sepenuhnya.

  10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
- oppss...tahla..tak pernah guna pun sebab memang dah kurus....

ok tu jela..sekian...




thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

5 comments:

♥yaya suka embun♥ said...

suka gak sein.. hahaha :p

FRESH ENTRY :LELAKI VS PEREMPUAN KERANA FIZIKAL?

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

salam ,

terjah dr segmen BA-follower ke-324.

InsyAllah, U'll fine someone better in future.

http://themptyanty.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

c-tea said...

huhu....dtg melawat rakan blogger...singgah dari blog abg ben..jom tinjau ct pulak..

http://illustrasiaku.blogspot.com/2011/03/lelaki-vs-perempuan-fizikal-by-blogger.html?utm_source=BP_recent

pRiNCe said...

JAWAPAN YG bagus...nice..:)
prince dtg dri blog bro ben...
selmat berkenalan ye..
lau sudi jengukla blog prince yg newbiee n buruk ni ye....:)

sha said...

hi..

singgah sini..


:-) suka sein?


jom baca pendapat saya pula:

http://sha-myheart.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html