budak2 blurr yg comel...

Thursday, March 17, 2011

damn ah..!!!

assalamualaikum n hye semua...

dari pukul 8.30malam tadi lagi on laptop nak buat kerja...
damn it..!!!
otak jadi blurr...
tetiba terpikir pasal someone...
tetiba hati teringatkan dia...
buka inbox kat fesbuk baca semua mesej2 lama...
cucuk pendrive tengok gambar2 dia...
teringat kenangan kat batu feringgi, pantai 7, quensbay, n macam2 lagi..
buka balik video yang dia buat dulu...
arrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh....
tension..gila mampus la macam nih....
dah lama tak buka semua tu...
tetiba hati nak sangat tengok...
damn lah....boleh mati kalau macam nih...
tekanan sungguh....


saya benci awak sebab sampai sekarang saya tak boleh lupakan awak..benci sangat2...rasa macam nak tikam2 ja awak biar dah tak wujud lam dunia nih...jadi tak perlu la saya nampak muka awak berkeliaran dalam usm ni lagi....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

7 comments:

Marlina :) said...

waaaa..... sedeh2 :(
aku penah jadi cmneh kot. lama baru ok. huuuuuuu

Aidil said...

rajin..aku tetiba rajin lak nak komen hehe

jangan tertekan sgt.
kalo tertekan, kejadian tikam menikam itu mungkin terjadi hehe

cikblurr said...

marlina : huhuh..lama dah ni...susah betul nak lupa..nak2 lak dia satu kos n satu kelas...

cikblurr said...

aidil : thankz...insyaallah saya masih kuat untuk tidak lakukan adegan tikam2 tu...

♥yaya suka embun♥ said...

mai aku p tlg tikam. haha :D
sabar la wei..aku pun sama...cuma beza dia aku dah buang suma gambaq, video n brg2 dia. langsung 1 pun takdak. yg ada cuma kenangan. dan akan kekal sbg kenangan sbb dia pun dah nak kawen. adehhh..sedih lak tba2 T___T


JEMPUT SINGGAH : BLOG BUDAK TAK FEMES

cikblurr said...

yaya : hg xpa la..dh nk kawen pun x da bekeliaran dpn mata...aku nih ari2 dok nmpk dpn mata dia dgn org len..sedih kot....

Dda Ly said...

err...takmo down ye?? banyak² saba...bunge bukan sekuntum, kumbang pon bukan seekor..:) i know it's easy said than done..tp u have to try, and i can do it..:)

meh ke rumah..
~a week already~
keep in touch ye..♥♥♥