budak2 blurr yg comel...

Tuesday, March 22, 2011

tak faham atau tak mahu faham atau tak akan faham???

assalamualaikum n hye semua

ada orang cakap aku ni lambat faham apa yang cuba disampaikan oleh seseorang...
mereka cakap dah banyak kali bagi hint pun aku still tak faham...

adakah aku memang tak faham, buat2 tak faham atau sengaja tak mau faham??

kadang2 tu aku rasa macam faham ja apa yang dia maksudkan...
aku tahu apa dia nak...
tapi...sengaja aku buat2 tak faham dan tak mau faham dan tak akan faham...

sebabnya........

aku dah letih untuk memahami sedangkan diri aku tak pernah difahami...

kalau dulu aku orang paling senang nak fahami orang lain...
malangnya sikap faham aku tu disalahguna dan akhirnya memakan diri aku balik...

so...maaf..aku dah tak berminat untuk faham dan jadi orang yang memahami...
cukup dengan apa yang berlaku....
aku dah serik....
tolong jangan paksa aku untuk faham sesuatu yang aku tak mahu faham....
harap kamoo faham...


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

3 comments:

AdiaLuze said...

Takmo la camtuh ... Faham apa yang perlu kita faham, buat taktau pada menda yg tak perlu kita faham tapi kena jugak cuba faham ... errk .. Faham ker .... ?? Hehehe

P/S : Salam ziarah kenal .. Akak follower nombor 330 !!

♥yaya budak suka embun♥ said...

wei...terbelit ah lidah aku. paham tak paham. hahaha
tak paham aku! :P

JOM :BUKAN BLOG MAKCIK LA :P

JUNKO-EL-HIDA said...

Hahahaha..Cik Blurr..Aku suka entri yang nie..Aku dah siapkan review cik blurr..Boleh pegi ke sini..

http://blogmelayu-frustasi.blogspot.com/2011/03/aku-dah-gila-nie.html

Tq sebab join!