budak2 blurr yg comel...

Friday, April 22, 2011

rentetan kisah semalam

assalamualaikum n hye semua....
ingat lagi entry aku semalam pasal sorang psyko???
tak ingat??? p godek2 balik entry semalam....
entry nih bukan untuk aku sambung marahkan si polan bin polon tu...
ni just nak melahirkan rasa terima kasih teramat sangat2 kepada semua yang tak jemu2 nasihat dan bagi semangat kat aku....
jujurnya aku tak rasa down pun dengan kejadian semalam tu.....
tapi, sebagai manusia normal, aku memerlukan seseorang untuk aku meluahkan apa yang aku rasa...normal la kan???

abaikan nama john tu sebab membe aku nih memang sewel sikit...opppsss....

dah baca apa membe aku tulis??? yes...thankz u very2 much my dear fren....dia nih merupakan kawan aku sejak dari tadika lagi....walaupun sekarang kami jauh terpisah, tapi we still keep in touch....

kejadian macam tu memang tak akan lemahkan aku....no way...aku takkan biarkan diri aku lemah just becoz such annoy stalker tu....

notatakberkaitan : berdoa moga2 penyakit psiko lelaki tu akan sembuh....kesian....tak sanggup tengok ramai lagi yang akan jadi mangsa....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

♥nyeto89♥ said...

ngeri..hahaha..baik jauhkan diri :))

Ridzwan Mohamed said...

banyakkan bersabar la ye.