budak2 blurr yg comel...

Saturday, April 23, 2011

yes...boleh buat kajian..

assalamualaikum n hye semua...
ingat lagi tak pasal kes seorang lelaki yang agak psiko tu??
ala takkan dah lupa kot...
laki2 yang sengaja naikkna darah aku tu..
apa?? tak tau?? cepat p godek balik entry2 aku sebelum nih...
hmm....nak tahu??
bila aku fikir2 balik apa yang dah jadi, tetiba aku dapat idea...
nak tahu apa???
jeng jeng jeng jeng...
aku unblock budak laki tu....
ok..mesti korang semua pikir aku ni tak tetap pendirian ka apa ka kan???
no no no...aku bukan macam tu la....
aku unblock dia sebab aku nak buat kajian pasal dia..
ehh..apo konanya ekau ni jang......
tetiba ja unblock dia...tak takut dia cari pasal lagi ka??
hmm...aku rasa aku nak kaji pasal lelaki pelik tu...
hahhhh??? gila ka hang nih?? takdak keja yang lagi berfaedah ka??
meh sini aku stori...
aku sekarang belajar psikologi, so kan lagi baik kalau aku aplikasikan segala ilmu2 psikologi yang aku belajar tu..tak la sia2 ja ilmu tu...betul tak?? sapa setuju angkat tangan macam saya....
apa yang aku buat??? ok next entry ya....
dah lewat..sekarang maw tido....bubbai semua....



thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

5 comments:

Penyu said...

haaa... kena ajar dia guna psikologi lak. kalau tak makan, kita guna tangan. meh nak babap dia tuh mehh...

♥yaya budak suka embun♥ said...

sukung sukung :))

Farhana Jafri said...

bgus2.. praktikkan pe yg diajar!! hope brjaya la ye.. hehehehe

jemput singgah ANASAURUS :)

shahjiehan said...

salam ziarah~

jom baca dan komen Iklan Kerja Kosong yang Kreatif

Mek Norfa said...

wahh bagus ni.. bila lagi nk praktik kan benda yg kita belajar kan..haha