budak2 blurr yg comel...

Monday, June 13, 2011

taktau nak letak tajuk...

assalamualaikum n hye semua...

alhamdulillah...life sekarang makin baik...
hati dah tenang setenang tenangnya...
takda lagi rasa sakit walaupun parut masih ada...
takda lagi air mata walaupun kenangan masih diingatan....
alhamdulillah ya Allah...
Kau pertemukan aku dengan dia dalam situasi tak terjangka....
Kau berikan aku kebahagiaan setelah Kau menguji kesabaran aku...
Kau datangkan dia sebagai ubat untuk mengubati kekecewaan aku...
Kau hadirkan dia untuk menceriakan hari - hariku...
dia anugerah terindah yang telah Kau berikan untukku setelah kesabaranku diuji....
terima kasih ya Allah.....

..................................................................................

mr teddy,
saya tahu awak akan baca blog saya ni....
kadang2 ada perkara yang saya tak mampu untuk luahkan terus kepada awak..
sebabnya saya malu...heheeh...biasa la kan..saya kan seorang pemalu....keh3...
so, biar saya tulis dalam ni jela....
biarla satu dunia pun tahu....
biarla satu dunia pun mengutuk...
hanya ini tempat untuk saya meluahkan segalanya dengan jujur...

mr teddy,
walaupun awak jauh disana dan saya jauh disini....
harapan saya semoga kepercayaan yang saya berikan untuk awak tidak akan dipersiakan...
ingat lagi kata2 saya pada awak satu masa dulu???
"depan mata, satu kelas hari2 jumpa pun boleh curang apatah lagi kalau jauh"
ingat lagi???
buktikan pada saya kata2 saya ini tidak benar...boleh kan???

mr teddy,
thankz ya sudi melayan kerenah saya...
thankz ya sebab menceriakan hari-hari saya...
thankz ya sebab selalu mengalah dengan kehendak saya...
thankz ya sebab biarkan saya mengutuk awak...keh3....
thankz ya tiap2 pagi beri pesanan khidmat masyarakat tu...
thankz ya sebab sudi dengar segala luahan hati saya...
thankz ya sebab sanggup melayan saya bercakap walaupun awak penat...
thankz ya sebab sudi hadir dalam hidup saya...
thankz ya untuk segala-galanya....


ya Allah, permudahkan segalanya...
moga segala impian kami akan tercapai...amin...

notatakberkaitan : moga kebahagiaan yang sedang dicipta dan dikecapi akan kekal buat selama-lamanya....

pesananbuatmrteddy : impian awak dan saya sebenarnya sama tapi saya malu nak jawab bila awak tanya sebab tu saya tak bagi awak cakap lagi pasal tu sekarang....heheheh....lepas ni kalau tersasul cakap pasal tu jangan minta maaf ye sebab saya sangat2 hepi sebenarnya....malu punya pasal, sanggup buat2 marah kononnya nak cover la...keh3.....khas untuk awak mr teddy...SOOOO SWEEETTTT...kih3...


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

pRiNCe said...

prince dtg melawat ye..entry yang bagus...huhu..:).. nak datang selalu boley ??

cikblurr said...

thankz ye melawat...dtg la lagi... :)