budak2 blurr yg comel...

Tuesday, September 23, 2014

mainan tidur @ petunjuk??

assalamualaikum n hye semua...

hmm... sekarang ni aku kerap sangat mimpi pasal sorang perempuan nih.. dan mimpi tu sebenarnya sangat memberikan tekanan kat aku...stress sangat jadi bila setiap kali lepas ja mimpi tu... apa kaitan perempuan tu dengan aku sekarang??? adakah ni hanya mainan tidur atau satu petunjuk?? setiap kali mimpikan itu mesti aku sangat berharap dan berdoa moga itu hanya mainan tidur.. kalau dulu mula2 mimpi mungkin takda sangat aku fikir apa2..tapi bila seakarang macam makin kerap plak.. mimpinya plak dalam lingkungan isu yang sama walaupun situasinya tak sama... stress sangat bila fikir...

cerita kat hubby dia cakap mengarut mimpi macam tu..ok fine..kalau sekali dua mungkin mengarut tapi kalau dah kerap sangat?? memang bleh jadi stress... adakah sebab aku tengah mengandung skang ni so hormon2 dalam badan pun tingtong?? seriously aku memang rasa tertekan sangat sekarang ni... wajarkah aku bersemuka dengan perempuan tu dan suruh dia pesan kat roh dia tu supaya jangan kacau aku??

---------------------------------------------------------

fikir punya fikir sampai dah tak terfikir dah.. makin stress lgi ada.. air mata ni plak tak reti2 nak berhenti... makin jadi stress la camni... dugaan betul la...rasa macam nak tumbuk ja muka seseorang...sapa sudi nak hadiahkan muka dia untuk aku tumbuk sila angkat tangan.... 


notatakberkaitan : emosi memang tengah tak stabil sekarang...cepat sentap... hati dah tak kental... air mata jadi murah... semuanya serba tak kena.. oh hormon..sila jadi baik... kesian my baby....

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

1 comment:

aTieYusof Family said...

Salam sis.
.mimpi mainan tidur.. InsyaAllah takde apa2 tu.. jgn fikir sgt..bila pregnant mmg emosi akan mudah terasa.. take care ya..
salam kenal, follow sni.. jemput jenjalan ke blog kak..:)