budak2 blurr yg comel...

Monday, September 29, 2014

The most awesome weekend...

Assalamualaikum n hye semua...

Aku rasa hujung minggu baru ni adalah hujung minggu yg paling membahagiakan aku... Selalu biasanya paling lewat pun time tido aku adalah pukul 12 tgh malam..tapi ari sabtu tu rekodnya dah pecah..

Mula2 aku ngan hubby dua2 da macam ngantok dah..kekonon nak tido la...tapi sebelum tido tu tetiba terkeluar topik menarik..sembang punya sembang sampai kami langsung tak sedar jam da sampai kul 6.30pg..omg, aku tak tido langsung malam tu..mata segar bugar ja rasa... Pastu tengok jam 6.30 pgi tu kekononnya nak tido la sebab ari ahad tu ada kerja nak kena setel... Tapi si kecik kat dalam ni dok bergendang makanya tak jadi la tido...time aku dok sembang ngan hubby si kecik tu tido gamaknya sebab hubby dok cakap napa tak rasa pun baby gerak2... Hahaha... Pandai dia kan time papa dia nak pegang ja dia diam ja tak mau gerak...tapi bila mama dia pegang mula dia dok bergerak sakan... Ehhehe....cian hubby tak bleh nak rasa lagi..sabar ye nanti bila baby da pandai kick, mesti tiap masa bleh rasa....

Ada perkara yg aku taktau selama ni dah dirungkaikan malam tu..n perkara itu sangat membuatkan aku gembira sebenarnya walaupun mula2 dulu aku dengar versinya lain... Thanks sgt dear for choosing me...

Now, lets start a new chapter between u, me n our baby... Tak sabar nak tunggu cinta hati kita ni keluar kan.. Mcam abg slalu cakap baby ni nanti mesti ikut muka abg..haha..wait n see ya...


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

Ania said...

Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Blognya nice.
Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)

Aina Ana said...

Salam kenal!

Oh pernah sembang macam tu sampai ke awal pagi. Sedar2 dah subuh. Lepas tu sambung tido. Hehe.

Anyway, jemput jenguk blog saya

http://myvitaminsadventure.wordpress.com