budak2 blurr yg comel...

Friday, January 16, 2015

Entry rindu rinduan...

Assalamualaikum n hye semua...

Arini dah 2 minggu lebih aku kat kampung..atau lagi tepatnya 16 hari... Baru 16 hari ja tapi homesick plus hubbysick dah macam 16 bulan... Camna nak hadap lagi 2/3 bulan nih???? Huhuhu... Baru bepisah kejap ja dah rasa rindu gila camna agaknya perasaan orang yg terpaksa pjj bertahun2??? Kuatnya mereka kan...

Serius saat2 camni i need my hubby more... 9 bulan pregnent dimanjakan encik hubby..sangat... Padahnya bila balik tunggu hari kat kampung, rasa rindu membuak2... Ikukan hati nak ja suruh dia balik malam ni jugak... Rindu sampai termimpi2... Wahai hatu, silalah bertabah k... Wahai baby, silalah bagi tanda2 nak keluar cepat... Boleh daddy balik sini cepat2... Setakat ni langsung takda apa2 tanda pun lagi...dan aku pun dengan jayanya berjalan merata2 cerok alam ditemani emak tersayang kononnya macam exercise la kan... Setiap hari berjalan merata.... Harapnya nanti masa nak bersalin, cukup la stamina dan tenaga aku nanti...

Hmm... Macam takda kaitan ja kan tajuk ngan entry...aku pun taktau apa aku merapu ni..tapi yang pastinya aku rinduuuuuuuuuu hubby aku wei.... Bai...


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: