budak2 blurr yg comel...

Monday, January 26, 2015

Positif...positif...positif...

Assalamualaikum n hye semua...

Seminggu lebih ja lagi sebelum due... Senang cakap minggu depanlah... Perasaan makin nerbes, makin takut, makin risau... Tido malam memang langsung tak nyenyak... Sampai masuk dalam mimpi... Terlalu banyak berfikirkah aku ni? Hati memang tak tenang...fikiran memang terganggu sangat sekarang... Aku perlukan aura positif sekarang... Please please please.. Make my day.. Aku dah cukup tertekan dan tolong jangan tambahkan lagi...

Adakah ini perasaan normal bagi seorang yg dekat dengan tarikh due??? Bormalkah perasaan camni? Ada efekkah stress aku ni pada baby, pada saat kelahiran nanti? Help... Aku nak rasa gembira dan tenang menanti saat2 tu...bukan rasa tertekan dan stress... Mungkin aku terlalu takut dan risau ditambah plak lgi dgn sikap manusia yg rakus dengan imbuhan sehingga hilang sifat perikemanusian yg hampir saban hari mengganggu ketenangan aku... Ok memang aku stress... Sangat...

Tambah stress bila semuanya terpaksa pendam sendiri... Simpan dan telan bersorangan... Please kepada anda anda anda semua... Tolong berhenti mengkacaubilaukan emosi dan perasaan saya sekarang... I really need positive vibre now... Atleast sebulan... Biarkanlah aku jalani hari2 terakhir sebelum kelahiran ni dengan tenang dan gembira... Stop disturbing me!!!! Kadang2 terfikir nak lari jauh2 dari semua orang... Bertapa dalam gua sorang2 agak2 boleh membantu tak???

Susah... Luahkan salah tak luahkan pun salah.. Semuanya serba salah..serba tak kena... Bila semua ni nak berakhir??? Walau tak berakhir harapnya dapat berhenti seketika... Doakan aku kuat dan jadi makin kuat... Dan sememangnya aku perlu jadi kuat untuk anak ini...

Notatakberkaitan: ari jumaat pagi2 dapat suprise dari en hubby... Pagi2 call cakap dah sampai peneng... Dari dulu sampai sekrang dia memang penuh dengan kejutan...thanks a lot dear... I love u much...


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

1 comment:

adaa-inspiration.com said...

memang dekat-dekat due macam2 kita fikir..huhu tapi insyaAllah, semua akan lancar dan sekelip mata je berlalu..so tenang2, happy2 ok? :D

*tengok muka baby semua gelisah hilang

www.adaa-inspiration.com