budak2 blurr yg comel...

Friday, February 6, 2015

2.2.2015

Assalamualaikum n hye semua...

Baru sempat nak update... Alhamdulillah penantian selama ni dah berakhir... Ingat lagi tak dalam entry2 aku sebelum ni yg tak pernah dapat tahu jantina baby???. Akhirnya 2.2.2015, hari isnin jam 8.05pgi, aku selamat lahirkan baby girl... Yeay... Its a girl.. Suprise dari baby dah berakhir.. Boleh geng dengan mummy...

Alhamdulillah sgt2 aku dipermudahkan dalam urusan melahirkan ni.. Sampai hospital dalam 6.30pgi lepas rasa contraction kuat dan 8.05pgi dah selamat melahirkan.. Takda rasa sakit yg lama mcm setengah orang..bersyukur sangat diberi rezeki camtu.. Ini bahagian aku.. Amanah ni akan dijaga dengan baik..

Walaupun hubby aku takda masa aku kat labor room... Sebabnya aku start sakit kul 6pgi trus g hospital..masa otw p hospital bru kol dia suruh balik.. Memang tak sangka akan secepat tu.. Memanglah tak sempat nak balik kan kalau dari kl ke peneng.. Apa pun dah selamat semuanya...

Ok tulis pun kalut2 dah.. Life pun dah mula berubah... Kbai...


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

No comments: