budak2 blurr yg comel...

Thursday, February 12, 2015

Our little angle...

Assalamualaikum n hye semua...

Harini our little angel dah 11 hari... Dalam entry aku dulu pernah aku up nak namakan anak aku dgn nama N.A.H kalau perempuan kan... Alhamdulillah, nama yg aku dan hubby pilih untuk little angel ni adalah Noor Arissa Hafsah... Arissa yg maksudnya kekuatan...hafsah pulak adalah nama seorang isteri nabi dan anak saidina umar... Aku harapkan little angel ni akan jadi anak yg kuat sebagaimana kuatnya isteri nabi menempuh segala cabaran dalam hidupnya..insyaallah...

Life aku pulak sekarang memang totally berubah... 100%.. Sampaikan kadang2 aku lupa nak buat rutin harian..kadang2 lupa nak makan, lupa nak mandi..bila mak aku tegur baru tringat..ni kesannya bila setiap masa asyik berkepit ja dengan anak... Kejap ja masa berjalan.. Wahai anak, tolong jangan membesar dengan cepat..nanti mummy mesti rindu saat2 arissa kecik... Huhuhu...

And yes, kadang2 aku rasa rindu plak masa dia dalam perut.. Kadang2 tanpa sengaja p usap2 perut walaupun hakikatnya baby dah depan mata...

K la..anak i dah jaga.. Babai...


thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

1 comment:

Siti Sharini said...

Dah bersalin ye Alhamdulillah tahniahhh mizah..selamat berpantang ye=))

akak dah tukar url. jemput ke www.sitisharini.com =))