budak2 blurr yg comel...

Sunday, January 30, 2011

lepas dah ujian..yeay....

assalamualaikum n hye3 semua....
watpe tu?? dah makan lum???
aku baru ja pas makan nih..macam aku tulis lam entry semalam tu kan, ni nak habaq la kat hampa semua aku masak pa haqi nih...(keluaq dah loghat utara aku)...menu hari nih adalah...............(bunyi drum)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nasi putih (cari la resepi sendiri)
.
daging bistik (resepi cari sendiri)
.
telur dadar (ni pun cari sendiri)
.
petai bakar (ni pun cari sendiri jugak)
.
sambal belacan (ni pun cari la sendiri)
.
air oren (ni pun sama la, cari sendiri)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tu jela menu untuk tengah hari nih...lepas dah la ujian aku untuk hari nih..ahaaha..oiiii..jangan suka sangat...ada lagi ujian pas nih.....

reaksipasmakan : adik2 aku kata sedap..abah aku pun sampai nak bawak bekal p kerja..hahah..cepat ucap tahniah kat aku...

notatakberkaitan : tadi mak aku kata selama aku cuti seminggu nih dia suh aku masak..dia kata nak rest lak..adoiii...

thankz 4 reading...lau rajin comment2 la yer..jangan lupa tinggalkan link di shoutbox yer..

2 comments:

Lelaki Ini said...

wah
msti sedap gilak nieyh
leh jadi salah sowg calon!
ahaks!

cikblurr said...

lelaki ini :

hehhe..boley la..baru try2 je..huhu